Saturday, 2024-04-20, 7:00 PM
Welcome Guest | RSS
از همه جا از همه رنگ
Main | Registration | Login
Site menu
News topics
دانلود نرم افزار [35]
دانلود نرم افزار های مورد نیاز شما
بازی [10]
دانلود بازی
اخبار [24]
اخبار ایران و جهان
Main » 2009 » February » 24 » همكاري Sun و Panda براي افزايش امنيت در شبكه‌هاي بزرگ سازماني
همكاري Sun و Panda براي افزايش امنيت در شبكه‌هاي بزرگ سازماني
4:47 PM


ايتنا - شركت‌هاي Sun Microsystems و Panda Security در زمينه تأمين امنيت مؤثر در سازمان‌ها و شركت‌هاي بزرگ با يكديگر همكاري مي‌كنند.

بنا به گزارش پايگاه خبري Computerworld، اين همكاري در راستاي توليد سخت‌افزارهاي امنيت شبكه با عنوان Panda GateDefender Performa است كه حفاظت از اطلاعات حساس و استراتژيك شركت‌ها، ‌ادارات و سازمان‌هاي بزرگ را بر عهده خواهند داشت.
علاوه بر اين، كليه انواع تهديدهاي اينترنتي و كدهاي مخرب، هرزنامه‌ها،‌ دسترسي كاركنان به محتويات نامناسب و غيرمجاز، صفحات اينترنتي ناشايست، برنامه‌هاي چت و در مجموع هر نوع داده يا اطلاعات مخل فعاليت‌هاي سازماني، توسط اين سخت‌افزارهاي پيشرفته تحت كنترل و مديريت كامل خواهد بود.

Panda GateDefender Performa، با استقرار در درگاه اصلي شبكه (Internet Gateway)، هر نوع داده مخرب يا مشكوك را قبل از رسيدن به لايه‌هاي بالاتر شبكه و آغاز فعاليت‌هاي بدخواهانه، مسدود مي‌كند و گزارش‌هاي كاربردي مفصلي را به مدير شبكه ارائه مي‌دهد.

كارشناسان امنيتي بر اين عقيده‌اند كه با توجه به ماهيت كدها و حملات مخرب جديد، لزوم اتخاذ سياست‌ها و ملزومات حفاظتي در نقطه اصلي اتصال سازمان‌ها به اينترنت كاملاً ضروري است زيرا اين درگاه به عنوان نخستين نقطه ورود كدهاي مخرب و جاسوس‌افزارها به درون اين مراكز حساس محسوب مي‌شود.

سان و پاندا كه به ترتيب سخت‌افزارها و نرم‌افزارهاي يكپارچه موجود در اين ابزار مدرن امنيتي را بر عهده داشته‌اند، نخستين سري از اين محصولات را در اختيار سازمان‌ها و مراكزي معتبري چون پليس مالزي، مخابرات ملي اسپانيا (Telephonica) و نيز برخي از مهمترين مراكز دانشگاهي جهان قرار داده است.

كاهش ترافيك و رواني عمليات‌ها در شبكه، صرفه‌جويي در منابع سازماني، ‌افزايش بازده عملياتي كاركنان و حذف كامل احتمال اختلال در فرآيندهاي سازماني از مهمترين مزاياي استفاده از سخت‌افزارهاي امنيتي در شبكه‌هاي محلي و شبكه‌هاي گسترده سازماني محسوب مي‌شود.

Category: اخبار | Views: 1118 | Added by: download1 | Rating: 0.0/0 |
Total comments: 2
2 Myvtxe  
0
lipitor 40mg tablet <a href="https://lipiws.top/">lipitor us</a> generic lipitor 10mg

1 Tpfpzp  
0
buy lipitor 20mg generic <a href="https://lipiws.top/">buy atorvastatin 10mg without prescription</a> atorvastatin brand

Name *:
Email *:
Code *:
Login form
News calendar
«  February 2009  »
SuMoTuWeThFrSa
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
Search
Site friends
Statistics

Copyright MyCorp © 2024

Free web hostinguCoz